followers

Hyee Ollz ! Thanks For Visit..

Me, MySelf n I

My photo
HalOoooww Hyee!! My Name Is Noor Qhalyda Bt Noor Azman.. Juzt Call Me LyDa OK ....... ! n Name manja DiDa (perasan lah plax)... hahaha... I 20 Year Old yew jangan Salah Lax K... Made In Kelantan... I'm Juzt a Simple Girl :). I'm Friendly Act ;p And I'm Not A Person As You All Think . Dislike Me ? Okayy . You Can Go Form My Blogger .. ThankYou And Good Baiiiii ;p

Saturday, October 22, 2011

Update Blog =,='

Woww , lame x update blog... rase malas betol nk taip cerita2 aku yang kurang menarik ni...hahaha.. hurmmm.. SPM da tinggal wape minggu jer lagi... fuhhh ! takut nyer.... tpi aku masih lgi main2 , x blajar betol2...thu nk rilex jer... x thu lar nk jwp ape nanti =,=' ..humm insyallah , aku akan cube wt betol2 demi masa depan aku.. aku yakin boleh..cehhh ! jd bersemangat lar plak aku ni..hua hua hua....alright , kite tinggal pasal SPM dulu... kite cakap sal CINTA plak...amboiii ~ cinta lah plak..hahaha... ok , tinggal kan orang yang tidak memberi kebahagiaan pada kite , pt0t ke sebenar nya ?? jwpan nye pt0t lah , c0z orang to x boley wt kite bahagia..x kan kite nk terus kan perhubungan ngn dia.. ? lame2 kite p0n ley jd gila... hurmm kalau kite putus ngn sese0rang ...ingat lah , yang lebih baik sedang menunggu kite..sekarang aku sudah boleh terima dia , dan tinggal kan orang yang tidak boleh memberi kebahagiaan pada aku..tapi aku masih tidak boleh percaya n berharap 100% kat cinta lelaki... takut2 kite da berharap setinggi gunung , tpi dia ? senang2 jer wt sakit aty kite.....x nk lah jd mcm to...pengajaran da bnyk mengajar aku erti hidup , dan erti menilai sese0rang tanpa meluka kan aty dia....aku suka tengok orang hepy , n tambah2 lagi aku yang buat dia hepy...lgi lah aku suka....hurmm... kadang2 , cinta x seindah yang di bayang kan.....mungkin akan putus di tengah jalan , tapi kalau bercinta , jangan lah berharap setinggi nya...kalau jatuh , sakit....hahahaha.... alright lah , to jer dari lyda..sekarang aku bahgia kerna si dia dapat membahgia kan aku dengan baik...insyallah , lau x ade pape.. aku dengan si dia akan kekal.... amin... ^^