followers

Hyee Ollz ! Thanks For Visit..

Me, MySelf n I

My photo
HalOoooww Hyee!! My Name Is Noor Qhalyda Bt Noor Azman.. Juzt Call Me LyDa OK ....... ! n Name manja DiDa (perasan lah plax)... hahaha... I 20 Year Old yew jangan Salah Lax K... Made In Kelantan... I'm Juzt a Simple Girl :). I'm Friendly Act ;p And I'm Not A Person As You All Think . Dislike Me ? Okayy . You Can Go Form My Blogger .. ThankYou And Good Baiiiii ;p

Thursday, March 31, 2011

Lelaki handsome Vs Lelaki Hodoh

  VS  Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool giler...
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: sepadan sangat...
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: jangan sedih, kan
 saya ada..
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata:...
(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah,
 tengok saja luarannya).....

Kalau lelaki handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

Kalau lelaki handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
Kalau lelaki tak handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar
Perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
Perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

Kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
Kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

Kalau lelaki handsome bersedih hati
Perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
Kalau lelaki tak handsome bersedih hati
Perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni????
hahahaahah.....sedihh tooo.... ~ ~ ~
Lelaki Handsome Vs Lelaki Hodoh